Salesforce, en föregångare inom ledande frontoffice-metoder
Genom årtionden av forskning och utveckling har Salesforce utvecklat ledande affärsprocesslösningar, som kunderna kan använda sig av i stället för att utveckla egna frontoffice-processer. Förutom det kan användarna också dra nytta av Salesforces beprövade strategier för leadhantering, försäljning och kundsupport.
Salesforce medför heller inga begränsningar när det gäller skalbarhet eller utbyggbarhet. Allt från datamodeller och API:er till det användarvänliga, moderna användargränssnittet, är anpassningsbart. Addera tusentals tillgängliga tredjepartsappar till det och du har en enastående plattform och ett ekosystem för alla tänkbara frontoffice-behov.
Dessutom har Salesforce det överlägset mest mogna, produktifierade AI-erbjudandet bland alla affärssystem. Oavsett om det handlar om att följa upp efter ett säljsamtal, prioritera leads eller hjälpa supportagenter att skriva svar på ärenden, så utnyttjar AI organisationens egna data på ett säkert sätt - och kan installeras på nolltid.